Política

Marín-Buck: «Borrull és el preu que paguem els castellonencs pel desacord entre el Fadrell i el Botànic»

El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló, Alejandro Marín-Buck ha criticat que «el cost de Borrull, que finalment puja a 16,8 milions d’euros, és el preu que hem de pagar els castellonencs pel desacord entre el Fadrell i el Botànic «.

El portaveu de Cs ha retret a l’Fadrell seva gestió perquè «Borrull tampoc serà una realitat aquesta legislatura». I en aquest sentit, Marín-Buck ha explicat que «si la rehabilitació de l’edifici dels antics jutjats va ser la promesa i l’incompliment de l’Pacte de l’Grau la passada legislatura quan anava a ser un projecte cofinançat, ara que l’administració autonòmica es desentén i l’obra suposa un sobrecost de més de quatre milions d’euros, el Fadrell tornarà a incomplir la promesa d’Borrull «.

Marín-Buck ha lamentat «ser realista» però ha recordat que «fa dos mesos quan encara el cost de la reforma era compartit per Ajuntament i Generalitat, el senyor Simó ja va augurar la posada en marxa d’Borrull per a finals de 2022, ara que el projecte depèn únicament i exclusivament de l’administració local, l’obra es farà llarga «.

Així mateix, el portaveu de Cs ha retret a l’Fadrell que «els castellonencs no puguem aprofitar que els seus companys de files estan governant en totes les administracions supramunicipals i més, tenir un President de la Generalitat castellonenca perquè els gestos són mínims, per no dir nuls» .

En aquest sentit, Marín-Buck s’ha preguntat què «li deu Amparo Marco a Ximo Puig per tornar de València més carregada del que va ser: el pagament íntegre de Borrull però només un 66% de la titularitat de l’edifici, el pes de l’PGOU i les taxes de l’Caminàs «. «I, contra el vici de demanar, la virtut de no donar. Heus aquí la recompensa que diu el Botànic que donarà a Castelló per Borrull «, ha conclòs el responsable de Cs

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint