María José Lloria serà la comisionada d’atenció primaria i comunitaria del Sistema Valencià de Salut
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública crea la figura de la comissionada d’Atenció Primària i Comunitària de el Sistema Valencià de Salut per a l’abordatge de l’estudi de les millores necessàries en Atenció Primària i Comunitària, en el context de l’oportunitat que ofereix el coneixement adquirit durant la crisi sanitària, tal com va anunciar dilluns passat, 21 de setembre, el president de la Generalitat, Ximo Puig, al Debat de Política General.
Lloria es va diplomar en Infermeria el 1983 i és especialista en Radiologia i Electrologia per la Facultat de Medicina de la Universitat de València. També té estudis en Psicologia.
María José Lloria ha estat responsable d’Abucasis i infermera cap de Servei d’Atenció i Informació a l’Pacient (SAIP) al Departament la Fe. Ha compatibilitzat la seva dilatada experiència professional amb la docència, a l’ésser col·laboradora docent en la formació pràctica de l’alumnat de la escola d’Infermeria de l’Hospital La Fe i responsable de múltiples sessions de formació dirigides a el personal facultatiu de l’esmentat departament. Des de febrer de 2015 és, a més, presidenta de la Comissió de Sensibilització contra la Violència de genere.