Maria José Català: “Les diferències d’Oltra i Puig estan obrint un esvoranc al Consell”
la portaveu adjunta del grup Popular en Les Corts, Mª José Català, ha assenyalat avui que les diferències “entre Oltra -Compromís- i Puig -PSPV- estan obrint un esvoranc al Consell”.
“El que abans era una esquerda s’ha engrandit i amenaça de convertir el Consell en un autèntic camp de mines entre els dos socis en l’any que queda fins a eleccions”, ha manifestat. La diputada popular ha indicat que el nomenament d’Ana Barceló com a nova consellera de Sanitat, nomenament del qual Oltra es va assabentar per la premsa i no per Puig, “deixen entreveure que la relació entre tots dos no és tan idíl·lica com volen aparentar”.
Català ha recordat “la bronca monumental” entre Oltra i el PSPV fa poc més d’un mes a compte de la renda inclusiva. “Llavors Oltra ha acusat els socialistes d’ultres i d’aprofitar-se les necessitats de la gent quan pretenien explicar a les seus del PSPV el procediment sobre la renda. I ara resulta que Compromís està fent exactament el mateix, amb xerrades a les seves seus, per al lluïment d’Oltra com a consellera “.
La portaveu adjunta popular ha indicat que “des del principi de legislatura al PPCV vam alertar que l’anomenat mestissatge anava a portar més problemes que encerts, i així ha estat”. Català ha recordat els problemes succeïts en els casos com els de Julià Álvaro, les contínues crisis i canvis de personal en Economia o les topades d’Oltra amb altres consellers com Munt, Soler o Gabriela Bravo.
“Fins ara el Botànic es mantenia unit a l’aparença perquè no hi ha res a una més que un adversari comú, i aquest és el PPCV. Però de cara a unes eleccions, on tots dos partits disputen electorat en espectres similars aquesta unió està deixant d’existir “, ha indicat.
Informació i Foto: http://www.ppcv.com