Maria España: «Oltra segueix fent anuncis buits per a Castelló, amb un únic afany electoralista»
La regidora popular, María Espanya, qualifica l’anunci de la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, respecte a la nova residència de gent gran que van prometre als castellonencs d ‘ «un nou brindis al sol que no té més rerefons que la seva interpretació en clau electoralista, quan queden vuit mesos per a la cita a les urnes «.
Espanya: «Torna a ser un anunci buit de contingut, ni Oltra ni l’alcaldessa, Amparo Marco, són capaços a hores d’ara de definir el projecte de la nova residència de majors per a Castelló. Es dediquen a fer anuncis sense ni tan sols haver fet efectiva la cessió del solar on s’ha d’ubicar-«.
Per a l’edil aquest tipus d’anuncis són llançats en clau electoralista, mentre els castellonencs segueixen a l’espera que les promeses, tant del Consell, com del govern local de PSOE i Compromís, es tradueixin algun dia en una realitat.
«No es parla del projecte i menys d’un calendari amb terminis d’execució. Les seves promeses cauen en sac foradat i constaten el seu incompliment amb les famílies castellonenques «, assenyala Maria Espanya.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es