Marcelino Garcia Toral (tecnic del Villarreal CF) analitza l’empat davant el Getafe CF en l’estadi de la ceramica
Marcelino García Toral ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar l’empat davant de Getafe CF (1-1) a l’Estadi de la Ceràmica: “Hem vist un Vila-real competitiu al segon temps contra un gran equip. I a la primera part hem estat molt superiors. No és fàcil assimilar que no hàgim aconseguit fer gol amb la primera meitat tan bona que hem fet. Hem generat molt i hem estat molt superiors”.
Tot i l’empat, el tècnic asturià s’ha mostrat orgullós per la feina dels seus futbolistes: “La imatge ha estat molt bona a la primera meitat. Però cal aportar encert. Ens falta eficàcia de cara a gol. Hem llençat 20 vegades a casa contra un bon rival. Per això estem satisfets. Amb el que no ho estem és no haver pogut aconseguir la victòria”.
Així mateix, Marcelino ha reconegut que el Getafe va penalitzar l’equip anotant un gol quan estaven millor jugant els seus: “El Getafe és un dels millors equips de la lliga en estratègia ofensiva. A la jugada del gol podríem haver fet una mica més. Han marcat a la primera que han tingut i quan teníem el partit on volíem. A la segona part sí que han tingut algunes ocasions de perill i s’ha igualat més el xoc. Hem de millorar. Ens va penalitzar la pilota aturada una altra vegada. Insistim molt en aquesta parcel·la”.
Informació i Foto: Villarreal CF