Esports

Marcelino Garcia (Tecnic del ValenciaCF) analitza la previa del partit de lliga davant el Girona

Marcelino ha atès els representants dels mitjans de comunicació en el «Media Center» de la Ciutat Esportiva de Paterna, en la prèvia del partit davant del Girona FC i un any després que el club anunciés el seu fitxatge.

El València CF no ha guanyat els últims cinc partits de Laliga i la gent creu que l’equip s’ha deixat portar, què els diria als descontents?

No sóc qui per dir a l’afició el que ha de fer i el que no, estem molt satisfets del suport que ens han donat, ens han ajudat a guanyar partits i sabem que és una afició exigent. Ens vam quedar amb que no se li pot posar cap però al fet per la plantilla aquesta temporada.

Quan superes totes les expectatives i et col·loques quart … no tinc res a retreure a aquesta plantilla, vam ser un equip molt competitiu, i quan una plantilla no assignada per estar a la Champions, a la jornada 31 li treu 16 punts al cinquè, 18 al sisè i 19 al setè, en aquesta situació és tremendament lògic que hi hagi una baixada en la intensitat i concentració.

Ens va costar molt arribar a aquest objectiu, gràcies a ells i al seu treball ens han regalat l’opció de jugar la Champions i en aquesta baixada vam merèixer sumar més punts que els que sumem; per falta d’encert i màxim del rival. Però amb el màxim respecte al que opini l’afició, a aquesta temporada no se li pot posar cap però.

Quedant dos partits de Laliga, ¿farà rotacions o fer servir altres alternatives?

Per a aquesta setmana jugarà Carles Soler al centre per la baixa de Parejo i la de Kondogbia. Sempre hem estat partidaris de jugar amb organització, i si volem ser un equip repetidament organitzat, com menys canvis de sistema i d’idea de joc és menys complicat. Tenim jugadors amb el perfil adequat per fer-ho i ara hem de perfeccionar-la amb els jugadors que tenim, que són molt bons. No sóc partidari de fer canvis tàctics, tinc la sensació per alguna vegada que ho vaig fer, que augment els dubtes dels jugadors i poc a poc anem perdent la personalitat.

Fa un any que es va anunciar el seu fitxatge, quina valoració fa?

L’any ha estat molt bo, molt millor del que preveia en tots els aspectes. Vaig tenir el reconeixement i el suport des del primer dia del club i autonomia en les decisions preses, també estic molt agraït a l’afició de l’acceptació de venir i del tracte que em dispensa cada dia. He coincidit possiblement amb la millor plantilla a la qual he dirigit esportiu com humà, i tot això en conjunt ens ha portat a superar amb escreix les millors expectatives. Què més puc dir!

Amb l’exigència de la Champions, cap a on pot anar el salt evolutiu de l’equip?

Hem de fer un equip en el qual tinguem la seguretat que tindrem un equip a nivell competitiu millor, i no anem a prioritzar nacionalitat. El mercat situa, identificarem els perfils que creiem que necessitem per fer l’equip més potent i el mercat serà si ens diu si podem accedir-hi o buscar altres alternatives.

Com valoraria la temporada de Garay?

Garay, igual que la resta dels seus companys, ha fet molt bona temporada i estem molt satisfets. És un jugador amb una gran experiència en partits importants i així ho ha demostrat. Tots podem créixer.

¿Va a seguir comptant amb Gonzalo Villar aquests partits?

Gonzalo va convocat a Girona, ja que Kondogbia té unes molèsties que arrossegava al turmell ia la zona del recte, per la qual cosa no volem córrer riscos que puguin empitjorar la lesió.

 

 

Informació i Foto: http://www.valenciacf.com

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint