Marc Castells ha estat presentat hui com a nou jugador del CD Castelló
Marc Castells ha estat presentat aquest matí a la sala de premsa com a nou jugador de el CD Castelló. “Estic molt content de ser aquí. Ha canviat tot per a bé i avui el primer entrenament meus companys m’han rebut molt bé “, comentava en les seves primeres declaracions com a futbolista orellut.
A l’acte han assistit el president del CD Castelló, Vicente Montesinos, i el vicepresident de l’entitat, Alfonso Hernández.
El migcampista de Sueca viurà la seva segona temporada amb l’elàstica albinegra. “El canvi és bestial. Gairebé 11.000 socis a Tercera Divisió és una cosa impensable. Cal aprofitar aquest moment i anar tots en la mateixa direcció. Jugar al Castelló és diferent i quan abandones el club per anar-te’n a un 2ªB oa l’estranger, aquí et dones compte del gran que és el Castelló “.
Informació i Foto: http://www.cdcastellon.com