Esports

Manu Vallejo (Jugador del ValenciaCF) «Ha estat un debut de Champions impressionant»

«Enhorabona per el teu debut a la Champions! I a més amb victòria. Estem molt orgullosos de tu! «. Aquest missatge de l’Cadis felicitant el valencianista li va arribar molt dins a Manu Vallejo, que va abandonar el coliseu de Mestalla amb la seva família amb un somriure d’orella a orella. Ningú va voler perdre la seva estrena a la màxima competició continental, un fet que fa dues temporades, quan s’esforçava en els camps de Tercera Divisió, no podia ni imaginar-se.

En VCF MEDIA, Manu Vallejo reconeix que «si m’haguessin dit fa dos anys que avui estaria jugant la Champions no m’ho creuria, però he vingut a el València CF per ajudar. Em va tocar jugar, vam guanyar i ha estat un debut impressionant «.

Com valora la remuntada de Champions?

Va ser un partit dur, com prevèiem, els dos equips ens hi jugàvem molt i vam sortir a guanyar des del primer minut. Ens trobem amb un gol en contra, però l’equip té lliurament, arpa i il·lusió d’anar a per cada partit, com també vam demostrar la setmana passada i ho seguirem demostrant.

Una altra vegada l’equip es va aixecar davant un cop per acabar aconseguint una victòria importantíssima.

Aquest equip no se sent còmode amb el marcador en contra, però sí que és veritat que té molta força i unió, sent capaços de donar-li la volta a l’resultat com hem tornat a demostrar.

Quan va entrar a la pista de joc Mestalla li va tributar una gran ovació, com a tot l’equip després d’aquest triomf.

M’havien comentat de com estrenyia l’afició i ho he viscut en primera persona, ha estat un debut inoblidable pel resultat, per l’ambient de Mestalla, per tot.

I ara torna Laliga, amb un altre partit important davant el Granada CF.

Això és el bonic d’estar en un equip gran, que no tens temps d’assaborir una victòria, estem amb ganes i il·lusió esperant que arribi el partit per lluitar-i intentar endur-nos la victòria.

Una Lliga que està sent molt igualada, com reflecteix la classificació.

Parla molt de la igualtat que té Laliga, és molt difícil guanyar partits, i si el Granada CF està allà dalt és perquè fa un treball fenomenal, però nosaltres intentarem endur-nos la victòria.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint