Política

Mª José Catalá, elegida Síndica del GPP en Les Corts Valencianes

El Grup Parlamentari Popular ha designat a Mª José Català com a Síndica popular a les Corts després de la reunió mantinguda pels diputats i el president de l’PPCV, Carlos Mazón, aquesta tarda.

Catalá debutarà com a Síndica en el Debat de Política General que tindrà lloc el proper 27 i 29 de setembre.

Catalá ha agraït a tots els seus companys la confiança dipositada en ella i ha afirmat que amb el treball seriós i responsable de tots els diputats “cada dia està més a prop que Carlos Mazón sigui el proper President de la Generalitat”

En el transcurs de la reunió entre el president Carlos Mazón i els diputats de l’GPP s’han establert les pautes d’actuació de al nou període de sessions que ara s’inicia. El GPP seguirà defensant la llibertat, la baixada d’impostos i el progrés dels valencians.

Així, se seguirà desenvolupant un oposició i control exigent a l’executiu de el tripartit d’esquerres integrat per PSPV; Compromís i Unides Podem.

D’altra banda, Eva Ortiz serà la presidenta de l’GPP i Pepe Císcar, el coordinador del GPP.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint