Cultura

L’UJI difon els seus estudis al Saló d’Orientació Universitària Unitour de Saragossa

La Universitat Jaume I de Castelló promociona la seva oferta docent a la sala d’Orientació Universitària Unitour que se celebra aquest dijous 18 de gener de 2018 a l’Hotel Boston de Saragossa.

Unitour és un saló d’orientació per a assessorar i orientar l’estudiantat a l’hora de triar grau que se celebra a diversos punts d’Espanya, Portugal, Itàlia i Andorra i que permet reunir a universitats públiques i privades amb estudiants d’instituts. Al saló participen al voltant d’una vintena d’universitats i altres tants centres d’ESO i Batxillerat.

La Universitat Jaume I compta amb un important nombre d’estudiants procedents d’Aragó, especialment de les comarques del sud, amb les quals la província de Castelló manté una estreta relació per la seva veïnatge i intercanvi cultural i comercial.

Així mateix, l’UJI també participarà el proper dimarts 23 de gener a la fira Unitour Castelló, que se celebrarà per primera vegada a la capital de la Plana, concretament a l’Hotel Luz, amb la participació de quinze universitats i centres de formació. D’altra banda, el dimecres 24 de gener el personal de la universitat castellonenca i els integrants del programa Ambaixadors assistiran a l’edició de Unitour a València.

Més informació a la pàgina web: http://www.futuros.uji.es

 

 

Informació i Foto: http://www.uji.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint