Més notícies

L’UJI col·laborarà en la iniciativa «la Vall Innova»

Informació i Foto: http://www.uji.es

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i l’alcaldessa de la Vall d’Uixó, Tania banys, han signat avui un conveni de col·laboració per donar suport a la iniciativa «La Vall Innova» per al desenvolupament d’accions formatives i de recerca vinculades al professorat i alumnat del Departament d’Educació durant el curs 2017/2018.

L’acció formativa fonamental d’aquest conveni serà donar suport al projecte multidisciplinari denominat «la Vall Innova» que té com a objectiu convertir aquesta població en una «ciutat educadora». Per a això, l’UJI s’encarregarà de la part docent i administrativa d’aquesta iniciativa, formant al professorat dels centres educatius del la Vall (12 centres d’infantil i primària, 3 instituts de secundària, el conservatori, l’escola d’adults i l’escola oficial d’idiomes) i coordinant l’alumnat de Magisteri que està fent les seves pràctiques a aquest municipi. La responsable de la coordinació serà Maria Reina Ferrández Berrueco, com a directora del Departament d’Educació. Quant a l’Ajuntament de la Vall d’Uixó, es farà càrrec de l’organització funcional del projecte i de la divulgació d’aquest entre els habitants del poble.

L’alcaldessa, Tania banys, ha agraït la col·laboració de l’UJI amb aquest projecte que té com a objectiu que «l’educació sigui un element fonamental en la nostra ciutat, perquè la Vall d’Uixó sigui en el futur un lloc millor del que és avui ». Per la seva banda el rector, Vicent Climent, ha valorat de forma molt positiva aquest innovador projecte, «és molt satisfactori que un ajuntament treballi perquè l’educació impregni tot l’esperit d’una ciutat com la Vall, i que vulgui que la Universitat li acompanyi» .

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint