Luis Tevenet (Tecnic del Atletico Levante) «Crec que l’empat davant el Castelló es just»
Luis Tevenet (Tecnic del Atletico Levante) ha analitzat l’empat davant el Castelló a Castalia
- «Hem anat de menys a més«
- «Ha estat un partit molt igualat. Crec que l’empat és just«
- «A la segona part vam estar millor que en la primera. Si el partit hagués durat més crec que haguessim guanyat al CD Castellon«