Esports

Luis Garcia Plaza (Tecnic del VillarrealCF) “L’Eibar és un equip ofensiu i està en ratxa”

L’entrenador del Villarreal CF, Luis García, ha assegurat aquest migdia que veu el partit d’aquest diumenge davant la SD Eibar (12.00 hores) com una gran oportunitat per sortir a poc a poc de la zona perillosa de la taula, més enllà de la dificultat del dol. “Des del Leganés fins al que va sisè o setè hi ha molt pocs punts de distància, de manera que si guanyem ens podem posar en un grup amb molts equips en una situació de punts molt semblant. Sens dubte, guanyar aquest partit ens dóna una gran oportunitat d’enganxar-nos aquí “, ha comentat.

Quant a l’equip que col·locarà sobre la gespa d’Ipurúa, Luis García va reconèixer que farà canvis respecte al que va competir contra el Reial Madrid: “No canviarem la nostra idea de joc, però necessitem estar frescos per fer un grandíssim esforç, ja que ens espera un partit molt dur i amb un rival que porta una setmana pensant en aquest partit “.

El tècnic madrileny va advertir del potencial ‘armer’: “L’Eibar suma cinc partits sense perdre, és un equip que té un joc molt directe i molt ofensiu, un altre tipus de joc, però molt ofensiu. És un equip que genera moltes ocasions i que ens exigirà molt en el seu camp. És un equip que està molt ben treballat, que no tindrà la possessió com el Madrid, però que va a arribar més directe i que és un equip molt vertical “.

Luis García augura un intens duel: “Hem de ser un equip que es mantingui els 90 minuts competint, que sigui un equip que sumi punts. Sabem que hem de reduir les pèrdues de pilota des del darrere, el dia del Madrid aquestes pèrdues ens van significar perill. En Eibar sabem que ens pressionaran i que ens van a complicar la sortida de pilota, hem d’estar molt atents a això, però no podem deixar de sortir jugant “.

 

 

 

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint