Luis Andrés (VOX): «M’alegro que Rajoy vingui a la Comunitat Valenciana, ens estan fent la campanya»
El candidat de VOX al Senat per Castelló, Luis Andrés Cisneros, ha afirmat en un acte electoral celebrat a Almassora, que veu positivament que l’expresident del Govern, Mariano Rajoy (PP), visiti en plena campanya electoral la Comunitat Valenciana. «M’alegro molt que vingui, ens estan fent la campanya« i ha afegit: «I si vingués l’exvicepresidenta Soraya Sáez de Santamaría ja seria el màxim».
Andrés Cisneros va llançar aquest missatge irònic davant el públic assistent durant la seva intervenció a la Casa de la Cultura d’Almassora en la qual també van prendre la paraula els candidats al Congrés, Alberto Asarta, i a les Corts Valencianes, Llanos Massó. Andrés Cisneros va ser crític amb el Govern permissiu i impassible de Mariano Rajoy i Soraya Sáez de Santamaría que han portat a Espanya a la situació en la que està en aquests moments: governada per Pedro Sánchez, el colpista, ia la mercè dels terroristes i dels separatistes.
Informació i Foto: VOX Castelló