Esports

Lucia López Sanchez jugarà a Bisontes Castellón FSF la temporada 2023/2024

Lucía López Sánchez (Pinoso, 18 anys) jugarà a Bisontes Castelló FS aquesta temporada. La jugadora alacantina se suma a la plantilla que dirigirà Mauri a Segona Divisió.

Lucía López es tracta d’una jugadora jove que està lligada al futbol sala des dels set anys, on ha militat a Pinoso Athletic Fs i Claveguera FS, arribant a disputar dos anys els campionats d’Espanya amb la selecció murciana. Lucía arriba ara a Bisontes Castellón amb la missió d’aportar treball, il·lusió i joventut a l’equip.

L’alacantina ha destacat el seu fitxatge amb les paraules següents: “Arribo a Bisontes Castelló amb molta il·lusió i energia per aportar el màxim a l’equip i poder complir els objectius proposats. A més també arribo amb ganes d’estrenar-me en aquesta categoria.”

Des del club estem contents de la incorporació de Lucía a l’equip i estem segurs que aportarà a l’equip a la categoria de Plata.

Informació i Foto: Bisontes Castellón FS Femeni

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint