Lucas Flores segon fitxatge hivernal del Servigroup Peníscola FS
El Servigroup Peníscola ha tancat la incorporació de l’argentí Lucas Flores, que fins ara militava a Boca Juniors del seu país natal. Es tracta d’un tancament de 28 anys, internacional absolut amb la selecció i és el segon fitxatge del club peniscolà en aquest mercat hivernal després de l’arribada de Pablo Muñoz, cedit pel Reial Betis Futsal.
Lucas Tomás Flores (Buenos Aires, 13 de novembre de 1996) és internacional amb Argentina absolut i en categories inferiors, on ha aconseguit èxits destacats com la Lliga Evolució 2022 o el subcampionat de la Copa Amèrica 2024. En aquest torneig, va compartir selecció amb el seu ara nou company d’equip a Peníscola, Luciano Gauna. A nivell de clubs, ha desenvolupat la seva carrera a Banfield i Boca Juniors; amb aquest últim, es va proclamar campió el 2023 de la Supercopa i el 2022 de la Copa d’Or. Mentrestant, cal destacar que el 2016 va ser nominat a Millor Jugador Jove del Món.
Flores s’incorporarà a l’equip durant els propers dies per començar a treballar a les ordres de Santi Valladares. Reforç de garanties d’un jugador que aportarà lideratge i competitivitat a un Servigroup Peníscola que afronta en aquesta segona part de la temporada reptes com els quarts de la Copa del Rei, la Copa d’Espanya 2025 i la segona volta de la Primera Divisió.
Font Premsa Servigroup Peñiscola Futbol Sala
Foto: CONMEBOL.