El regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament de Castelló, José Luis López, ha visitat hui l’Hospital Provincial juntament amb la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, i altres autoritats, amb motiu de l’inici d’obres de l’edifici oncològic. Un projecte que suposa una inversió de 4,1 milions i que contribuirà a continuar millorant la qualitat assistencial a Castelló.
Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

