Esports

Lopetegui (Seleccionador nacional de futbol) analitza a Suissa abans del partit que es disputarà hui a l’estadi de la ceràmica

El seleccionador nacional va atendre els mitjans de comunicació abans de l’últim entrenament previ al Espanya – Suïssa

Nervis: «Estem molt il·lusionats per participar en un esdeveniment en el qual ens hem guanyat el dret a jugar ia més com a protagonistes. Estem tranquils».

Ambient: «No ens recordem dels partits de març. Allò va suposar el que va suposar i res més. El que hàgim de guanyar a Rússia no serà pel que hàgim guanyat en el passat. Demà juguem davant la número 6 del rànquing FIFA i segur que ens posarà les coses tremendament difícils. Hem d’aprofitar aquest partit per seguir preparant-nos i aconseguir el nostre objectiu de ser protagonistes al Mundial «.

Davanter per al Mundial: «No ho tenim clar. Hi ha partits en què hem jugat sense referència a dalt, altres vegades sí … Ja ho veurem, una vegada que estigui tot una mica més a prop».

¿Influirà la victòria del Reial Madrid a la Champions en el rendiment de la Selecció ?: «Sempre diem que volem als nostres jugadors contents i feliços. FC Barcelona, ​​Atlètic de Madrid i Reial Madrid han aconseguit títols. Ara la feina l’hem de fer nosaltres . No ens fixem en aquestes dades ni situacions, sinó en què hem de donar a l’equip perquè estigui a prop de guanyar en cada partit «.

Onze: «L’equip que jugui demà pot jugar al Mundial, és clar que sí, tot i que encara falten futbolistes».

 

 

Informació: http://www.sefutbol.com Foto: Elaboració Propia

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint