Lluís Planagumà (Tecnic del Hèrcules CF) “L’equip està il·lusionat i compromès”
El tècnic de l’Hèrcules, Lluís Planagumà, ha assegurat aquest matí que el seu equip viu els dies previs a la gran final per l’ascens amb “moltíssima il·lusió i compromès”. “Crec que la setmana està sent bona pel que fa a l’ambient que s’està vivint, les sensacions i l’energia que rebem. Tenim una eliminatòria dura, complicada i contra un bon equip, Haurem de donar la nostra millor versió, com ho hem fet les últimes setmanes “, va explicar.
Planagumà va definir al seu rival com “un bon equip, molt competitvio que ha estat capaç d’encaixar poc i fer molts gols”. “És un equip molt equilibrat, amb un joc molt vertical i directe. Individualment té bons futbolistes als quals conec bastant perquè he tingut la sort de poder entrenar a algun d’ells”, ha comentat.
L’entrenador herculià va ressaltar que està “satisfet i orgullós” per com està vivint aquest play off: “La meva forma de veure el futbol és sentir-ho amb passió i transmetre emocions i sentiments. Estic content per veure tanta gent il·lusionada. La primera victòria ia la hem aconseguit perquè hem recuperat que la gent torni a tenir aquest sentiment de pertinença a l’Hèrcules. Ara falta l’altra victòria “.
Planagumà va advocar perquè els seus jugadors recullin “tota l’energia que ens donen al carrer perquè la necessitarem”. “Qualsevol abraçada o missatge d’ànim ens ha de sumar per quan el partit es compliqui”.
Informació i Foto: HerculesCF