Política

L’IVF obre el termini per a la selecció dels intermediaris financers que participaran en la gestió del Fons de Fons amb recursos Feder

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) ha publicat l’anunci pel qual s’obre el termini per a la selecció dels intermediaris financers que col·laboraran amb l’Institut Valencià de Finances per posar al mercat els instruments financers que es nodreixen de finançament procedent del Feder. La selecció d’aquests intermediaris es va a realitzar a través d’un procediment obert, transparent i no discriminatori.

A través del Fons de Fons que rep finançament del Feder, recursos propis de la Generalitat i de la iniciativa privada es van a finançar projectes empresarials amb un alt component innovador i de base tecnològica, petites i mitjanes empreses en fase de creixement i expansió, i projectes que comportin la transferència de coneixement.

Per tal d’adequar l’oferta financera a les diferents necessitats de les empreses, el nou Fons de Fons s’articula en quatre instruments financers: dos fons de capital risc (un per capital llavor i un altre per capital creixement), una línia de préstecs participatius i una línia de préstecs subordinats.

Per a la distribució tant dels fons de Capital Risc com de la línia de préstecs participatius, l’IVF comptarà amb la col·laboració d’intermediaris financers, mentre que els préstecs subordinats seran gestionats directament per l’Institut Valencià de Finances.

Per a la selecció d’aquests intermediaris que col·laboraran amb l’IVF en la distribució d’aquests fons s’ha publicat l’anunci de les convocatòries en el qual s’estableixen els criteris de selecció i es marquen els terminis de la mateixa. Aquestes convocatòries es podran consultar al web de l’IVF: cliqueu aquí.

Així, els interessats en col·laborar en la posada al mercat dels dos fons de Capital Risc (capital llavor i capital creixement) disposen de dos mesos per a presentar-se a aquesta convocatòria, mentre que per col·laborar en la gestió de la línia de préstecs participatius el termini s’estén fins a esgotar els fons disponibles.

En conjunt, s’ha estimat que el Fons de Fons que rep finançament del Feder posarà al mercat 125 milions d’euros, dels quals 66 seran fons europeus, 42 seran recursos propis de la Generalitat i els restants seran aportats per la iniciativa privada .

Informació i Foto: Departament comunicació Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint