L’IVAJ publica l’adjudicació de 56 places a estudiants en residències juvenils per al curs 2019-2020
La Residència Juvenil Universitària La Florida d’Alacant ha adjudicat un total de 16 places, totes elles en habitacions individuals; la Residència Juvenil Mare de Déu del Lledó de Castelló ha cobert les 36 places disponibles i la Residència Sant Crist del Mar de Benicarló ha adjudicat 6 places
Les places corresponen a joves amb edats compreses entre els 14 i 30 anys, ambdós inclosos, i tenen com a objectiu afavorir les possibilitats d’allotjament i manutenció dels qui, per raó d’estudis o per dur a terme activitats esportives, culturals o similar, han de desplaçar-se fora del seu domicili habitual.
Les persones beneficiàries cursen estudis conduents a títols oficials impartits per les universitats de la Comunitat Valenciana, cicles formatius o ensenyaments artístics, ensenyament secundari, batxillerat o estudis universitaris, així com estudiants estrangers que participen en accions de programes europeus o altres de cooperació internacional i joves que duguin a terme alguna activitat esportiva, cultural o similar.
El programa de residències juvenils de l’IVAJ inclou allotjament i pensió alimentària completa: esmorzar, dinar i sopar. L’allotjament es realitza d’acord amb les condicions particulars de cada residència. A més, les places obtingudes es podran estendre fins a la finalització dels estudis oficials.
Un cop adjudicades aquestes places, les inscripcions estan obertes a les vacants de les residències d’Alacant i Benicarló.