L’IVAJ llança la campanya # 7ManeresDEstimar per posar en valor l’amor més enllà de les relacions de parella
L’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ), organisme dependent de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha llançat la campanya per a xarxes socials ‘7 Maneres d’Estimar’, amb la qual busca “posar en valor l’amor al sentit més ampli de la paraula, i mirant més enllà de les relacions de parella “.
Així ho ha explicat el director general de l’IVAJ, Jesús Martí, que ha assenyalat que aquesta campanya, que es llança la mateixa setmana que en molts llocs es celebra Sant Valentí, busca “fugir de l’tòpic de les relacions amoroses posant l’accent en aquest sentiment cap a múltiples aspectes de la vida que ens ajuden a millorar com a persones “.
Martí ha precisat que la campanya parla de l’amor a aspectes com les tradicions, la llengua, la diversitat, el voluntariat, l’experiència que ve representada per la gent gran, l’entorn i l’amistat, “aspectes que entronquen perfectament amb els valors sobre els quals treballa l’IVAJ “.
En aquest sentit, ha recordat que els aspectes que s’aborden en aquesta campanya tenen una relació molt estreta amb el programa ‘M’importa’, posat en marxa la passada legislatura, i que busca “fer visible a la gent jove implicada, amb ganes de fer coses per canviar el món i a el temps, compartir eines per avançar en aquest canvi “.
Valors com la solidaritat, l’empatia, la tolerància o els drets socials són alguns aspectes que vénen recollits a ‘M’importa’ i que envolten aquesta campanya amb la qual es vol aconseguir una major interacció amb la comunitat jove al voltant d’aquestes temàtiques que són de gran interès per a aquest col·lectiu.
Interacció amb la joventut
Un dels objectius d’aquesta campanya, segons ha assenyalat Martí, és seguir ampliant la interacció amb la gent jove i en aquest sentit s’ha decidit posar en marxa un perfil propi a la xarxa social de Spotify per crear una llista de cançons relacionades amb el amor en els seus 7 vessants.
A través d’aquest perfil es convidarà a les persones que segueixen a l’IVAJ a participar proposant les cançons que voldrien incloure en aquesta llista, en què es pot trobar cançons com ‘camals Mullats’ de la Gossa Grossa per parlar sobre l’amor o ‘Just ‘de Rozalen en referència a la gent gran.
Un cop es completi la llista, es compartirà amb la comunitat que segueix les xarxes de l’IVAJ.
‘7 Maneres d’Estimar’
La campanya parla dels diferents tipus d’amor que hi ha més enllà de l’amor de parella i que mou l’interès de les persones joves, com és la passió pel seu entorn, per allò que els envolta, des de la natura fins a la ciutat o la població en què viu i que està present en el seu dia a dia.
Les tradicions exemplificades en una cosa tan valencià com és ‘l’esmorzaret’, o l’amor a la diversitat, a l’voluntariat o la llengua valenciana, són altres dels aspectes que es recullen a la campanya, juntament amb la importància de l’amistat o el amor a la gent gran.
El director general de l’IVAJ ha incidit que amb aquesta acció el que es busca és evidenciar que l’amor va més enllà de les relacions de parella i en aquest marc destacar totes aquelles qüestions que desperten “l’interès i l’amor” de la joventut en el sentit més ampli de el terme.
Informació i Foto. Generalitat Valenciana