L’IVAJ i Jarit reuneixen en una exposició les imatges del camp intercultural de voluntariat juvenil al Sàhara
Així mateix els representants de Jarit, han informat de l’exposició que s’obre aquesta tarda, a les 17 hores, a la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València i que es podrà visitar fins al 25 d’octubre, amb les imatges del projecte ” camp intercultural en els campaments de persones refugiades sahrauís “.
En el camp intercultural, desenvolupat a la primavera de 2019, les persones voluntàries es van allotjar en cases de famílies sahrauís, amb les que es van estrènyer relacions per conèixer millor la seva cultura i la seva situació. El programa va incloure trobades i visites a centres de joventut, associacions i entitats que treballen en els campaments de persones refugiades.
El camp intercultural té com a objectiu general contribuir a l’enfortiment de la participació social de dones i joves sahrauís, i la implicació de la joventut valenciana, promovent una cultura de pau i solidaritat, respectuosa amb la dignitat i amb la identitat dels pobles del sud, orientada a denunciar i eradicar les causes estructurals de les desigualtats entre els pobles i les persones.