L’IVAJ i el Palau de les Arts llancen el ‘Passe Jove a Les Arts’
L’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) i el Palau dels Arts de València han llançat un nou ‘Passe Jove a les Arts’, en què s’aplica un 70% de descompte a titulars del Carnet Jove de la Generalitat.
Aquesta nova modalitat permet escollir entre sis representacions de les programades: dues òperes, dos concerts, una entrada per al ballet ‘El Llac dels Cignes’ i una entrada per a ‘La Malquerida’.
Les dues òperes a la Sala Principal es poden triar entre els ‘Die Zauberflöte’, Iolanta o Lucia di Lammermoor ‘; els dos concerts a l’Auditori, entre el Concert Roberto Abbado, Concert Mahler 2; o el Concert X Aniversari Centre Plácido Domingo.
El Palau de les Arts aposta pel gran repertori líric, el ballet clàssic, la sarsuela i la tradició musical valenciana en la temporada 2018-2019 que comença el proper 1 de desembre.
Més de 240.000 joves disposen del Carnet Jove de la Generalitat a la Comunitat als que un total de 1.680 empreses i entitats ofereixen avantatges que es poden localitzar en el web de l’IVAJ (consultar aquí).
Així mateix, està activa una llista de distribució de Carnet Jove per rebre informació actualitzada de promocions i ofertes, entre les més recents figuren el Passe Jove per al Palau de les Arts o descomptes en les entrades del Video Game Comic en la Institució Firal Alacantina els dies 27 i 28 d’octubre.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana