CulturaDestacatPolítica

L’IVAJ dóna suport a la I Trobada de Corresponsals Juvenils de la Ribera Alta

El director general de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ), Jesús Martí, s’ha reunit a Antella amb joves corresponsals de les localitats d’Alcàntera de Xúquer, Alzira, Antella, Benifaió, Carcaixent, Càrcer, Gavarda, la Pobla Llarga, l ‘ Énova, Manuel, Montserrat i Castelló de la Ribera que participen la i Trobada de Corresponsals Juvenils de la Ribera Alta 2019, que han triat com a lema ‘Relacions sanes, bons tractes i sexualitat’.

El director general ha destacat la figura de corresponsal juvenil, que suposa difondre la informació de jove a jove i permet, així mateix, la recollida d’inquietuds i preferències de la joventut.

Aquesta activitat està impulsada per l’IVAJ, a través de Xarxa Jove, i la Mancomunitat de la Ribera Alta, i és el resultat del treball de diferents ajuntaments, centres i punts d’informació juvenil de la comarca, que aposten per la col·laboració en el desenvolupament de les polítiques de joventut.

El director general de l’IVAJ també ha valorat el tema abordat i la necessitat de treballar en relacions sanes i els bons tractes en les relacions personals. “El treball de la joventut en contacte directe amb els centres i punts d’informació juvenil afavoreix relacions positives i igualitàries”.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint