L’IVAJ dóna suport a la I Trobada de Corresponsals Juvenils de la Ribera Alta
El director general ha destacat la figura de corresponsal juvenil, que suposa difondre la informació de jove a jove i permet, així mateix, la recollida d’inquietuds i preferències de la joventut.
Aquesta activitat està impulsada per l’IVAJ, a través de Xarxa Jove, i la Mancomunitat de la Ribera Alta, i és el resultat del treball de diferents ajuntaments, centres i punts d’informació juvenil de la comarca, que aposten per la col·laboració en el desenvolupament de les polítiques de joventut.
El director general de l’IVAJ també ha valorat el tema abordat i la necessitat de treballar en relacions sanes i els bons tractes en les relacions personals. “El treball de la joventut en contacte directe amb els centres i punts d’informació juvenil afavoreix relacions positives i igualitàries”.