L’Hospital General de València reforma la sala de Cardiologia i Cirurgia Vascular
L´Hospital General de València ha abordat una reforma integral de la sala de Cardiologia i Angiologia i Cirurgia Vascular. L’obra de reforma i condicionament dels 830 m2 d’aquesta sala ha suposat una inversió de 1.045.887€.
Amb la nova redistribució dels espais, la sala té un total de 31 llits d’hospitalització, distribuïts en 17 habitacions; 14 són dobles i tres, individuals. A més, aquesta reforma suposa posar fi a les habitacions de quatre llits en aquest hospital.
El cap del servei de Cardiologia, Rafael Payá, ha explicat que abans de la reforma “no comptàvem amb habitacions individuals, que són molt importants en pacients que necessiten qualsevol tipus d’aïllament. Totes les habitacions disposen de monitorització d´electrocardiografia, tensió arterial no invasiva i saturació d´oxigen, i amb un monitor que centralitza tota informació”.
A més, es disposa de sis unitats de telemetria també centralitzades al mateix monitor, cosa que permet al pacient més autonomia i confort i iniciar la mobilització primerenca per evitar altres riscos associats, així com la possibilitat d’escurçar l’estada hospitalària.
Amb la reforma s’ha habilitat també una habitació per a cardioversions, que és un procediment en què s’utilitzen xocs elèctrics sincronitzats per restablir un ritme cardíac normal. En aquesta habitació s’atenen tant els pacients ambulatoris com els ingressats, ja que possibilita l’accés de llits hospitalaris per realitzar aquests tractaments amb les màximes condicions de seguretat.
“Aquesta reforma suposa una important millora i modernització, que redunda en el confort, la seguretat i les cures dels pacients, així com en la qualitat del treball dels professionals sanitaris”, ha afegit Payá.
Per això, s’han redistribuït els espais per a més comoditat i ergonomia a la feina. En aquest sentit, s‟ha millorat l‟espai i la distribució de la zona clínica i de la zona de tractaments.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana