Cultura

L’Hemisfèric explora la vida del geni del Renaixement a la nova pel·lícula ‘Leonardo da Vinci. Home universal’

L’Hemisfèric explora amb la pel·lícula ‘Leonardo da Vinci. Home Universal’ la vida del geni renaixentista a través d’entrevistes amb experts i recreacions històriques. científic.

La projecció es pregunta com és possible que la mateixa persona que va pintar ‘La Gioconda’ dissenyés també el rodament de boles i oferís la primera descripció clínica de l’arteriosclerosi.

Des dels seus humils començaments a Vinci, la seva formació a Florència, fins al seu pas per Milà i la seva arribada a França, la pel·lícula mostra el procés creatiu de Leonardo da Vnci en obres mestres com ‘La Mona Lisa’ i ‘L’Últim Sopar’, que va desenvolupar en paral·lel amb un extens treball de recerca tècnica i científica, amb innovadors dissenys i màquines.

Aquesta nova proposta de la Ciutat de les Arts i les Ciències complementa l’exposició del Museu de les Ciències ‘Leonardo da Vinci. 500 anys de geni’.

Cartellera de l’Hemisfèric

Una altra de les novetats de l’Hemisfèric el 2025 és la projecció ‘Postales de otros mundos’, estrenada al març, que mostra la diversitat de paisatges planetaris del sistema solar a través de fotografies realitzades per diverses sondes d’exploració espacial. celestes propers a la Terra.

La programació de l’Hemisfèric ofereix també la projecció ‘Auroras. Luces del norte’ que permet contemplar a pantalla completa fulldome aquest sorprenent espectacle d’intens llum, les pel·lícules ‘Animal Kingdom’ i ‘Oceans’ en format fulldome 2D, ‘L’escull encantat: Kaluoka’hina 3D’. 3D’ i la pel·lícula IMAX Amazon Adventure.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint