Més notíciesPolítica

L’expresident de la Generalitat Valenciana i senador Alberto Fabra abandona l’UCI de l’Hospital General de Castelló

El Partit Popular de Castelló de la Plana informa que l’expresident de la Generalitat Valenciana i senador territorial per la Comunitat Valenciana Alberto Fabra ha abandonat la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital General de Castelló, on estava rebent assistència sanitària a causa de les complicacions respiratòries que patia derivades d’estar contagiat pel Covid-19. Des de la tarda d’el Dilluns, 6 d’abril i continua el seu procés de recuperació a planta.

El mateix Alberto Fabra ha volgut compartir la bona notícia amb els seus companys de Partit Popular, als que «en aquests dies difícils per a tots» agraeix «les moltíssimes mostres d’afecte i d’interès» que ha anat rebent interessant-se per l’evolució del seu estat de salut. Un agraïment que fa extensiu «a tots els castellonencs i a el conjunt de la societat en general, perquè l’onada d’afecte ha estat enorme, tant des del meu estimat Castelló com des de tots els racons d’Espanya. Lamentablement, la meva malaltia no m’ha permès atendre totes i cadascuna d’aquestes mostres personalment, però creieu-me que aquesta energia positiva m’ha arribat i ha estat decisiva perquè hi hagi pogut millorar la meva salut i deixar enrere les adversitats «.

Així mateix, Alberto Fabra ha volgut posar de manifest «la meva absoluta gratitud a tot el quadre mèdic i sanitari de l’Hospital General de Castelló, uns grandíssims professionals que mereixen tot el reconeixement i admiració per la seva generositat, dedicació i inesgotable esforç davant aquesta situació inèdita, a la qual estan fent front amb exemplar aplom i determinació. Els castellonencs som afortunats. Estem en les millors mans «.

Finalment, l’expresident de la Generalitat Valenciana Alberto Fabra fa una crida a tots els ciutadans perquè continuïn confinats a casa per evitar contagis. «Si estem units, serem forts i vencerem aquesta epidèmia. Espanya és un gran país, els espanyols ho estem demostrant cada dia i hem de sentir-nos orgullosos de pertànyer i viure en ell «, conclou.

 

 

 

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint