L’exposició #noemtoqueselwhatsapp de l’IVAJ arriba al setembre a Port de Sagunt i a Castelló de Rugat
A partir d’aquest dilluns i fins al 22 de setembre es pot visitar a l’Associació Cultural Falla Els Vents, de Port de Sagunt, i del 23 al 30 de setembre a la Casa de la Cultura de Castelló de Rugat.
La mostra del ‘Programa M’importa d’Educació en Valors’ de l’IVAJ consta de 20 panells on s’estructuren les fotografies realitzades per joves i grups de joves de 14 a 30 anys que denuncien la violència contra les dones.
Des del seu llançament l’exposició ha recorregut sales d’exposicions, centres juvenils i centres educatius en uns 180 espais de la Comunitat.
M’importa
A més, l’IVAJ posa a disposició d’ajuntaments, instituts i associacions, una guia didàctica #Noemtoqueselwhatsapp, un recurs de la sèrie ‘M’importa’ que promou un desenvolupament pedagògic per avançar en la prevenció, detecció i denúncia de la violència contra dones.
A la web de l’IVAJ
s’actualitza el calendari expositiu amb les localitzacions previstes per als pròxims mesos. Les persones i entitats interessades poden sol·licitar l’exposició al correu cultura_ivaj@gva.es.
Nova edició de Premis #NoEmToqueselWhatsapp
La convocatòria per participar en el concurs #NoEmToqueselWhatsapp !! en les modalitats de Fotografia, Vídeo, Teatre i Dansa, Música i Arts Plàstiques està oberta a la presentació d’obres fins al pròxim 15 d’octubre.
Els premis pretenen reconèixer els projectes que tracten sobre la promoció de la igualtat, la convivència i el respecte entre sexes i la prevenció de la violència contra les dones.
Les persones joves que vulguin concursar s’han de formar grups amb un mínim de tres joves amb edats compreses entre els 12 i els 17 anys jo bé pertànyer a una associació juvenil (inscrita en el cens d’Associacions Juvenils) o bé estar estudiant en un centre educatiu de la Comunitat Valenciana.