Cultura

L’exposició #Noemtoqueselwhatsapp de l’IVAJ arriba al març a 10 municipis de la Comunitat

L’exposició itinerant #Noemtoqueselwhatsapp de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) recorre al llarg del mes de març centres juvenils, espais culturals i instituts de secundària d’Altea, Benejúzar, Callosa d’en Sarrià, Daya Vella, Énguera, la Nucia, Ròtova, Sant Antoni de Benagéber, San Fulgencio i Utiel.

L’exposició de el programa ‘M’importa d’Educació en Valors’ de l’IVAJ consta d’una sèrie de panells on s’estructuren les fotografies realitzades per joves i grups de joves de 14 a 30 anys que denuncien la violència contra les dones.

El director general de l’IVAJ, Jesús Martí, ha destacat que “l’exposició és especialment sol·licitada durant el mes de març, coincidint amb el 8 de març, Dia Internacional de la Dona, i per descomptat durant el mes de novembre, amb motiu de la Diada internacional de la Lluita contra la Violència contra Dones “.

Martí també ha valorat la col·laboració de les mancomunitats en les exposicions del mes de març, concretament de la Mancomunitat Marina Baixa, Mancomunitat d’Interior Terra de el Vi i Mancomunitat Baix Segura

Aquest mes de març s’ha iniciat amb l’exposició a l’alberg Argentina de Benicàssim coincidint amb la Trobada #Noemtoqueselwhatsapp 20, la cita de persones joves premiades en l’última edició dels Premis IVAJ.

calendari expositiu

El calendari expositiu comença de el 3 a el 10 de març al Punt Jove de Callosa d’en Sarrià i de el 3 a el 12 de març al centre juvenil de la Nucia.

L’Espai cultural Antiga Sindical de Ròtova l’acull de el 7 a l’15 de març i l’IES Alameda d’Utiel, de l’10 a l’13 de març.

De l’12 a el 22 de març romandrà al Centre Cultural Juvenil d’Altea i, de l’16 a l’23 de març, al Museu Arqueològic Municipal d’Énguera.

L’Espai Jove de l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber l’exposa de l’23 a l’30 de març; l’Ajuntament de San Fulgencio la mostra de l’24 a l’29 de març i l’aula de Joventut de Benejúzar, també, de l’24 a l’29 de març. Finalment de l’24 a el 31 de març estarà a l’Ajuntament de Daya Vella.

Al web de l’IVAJ (consultar aquí) s’actualitza el calendari expositiu amb les localitzacions previstes per als pròxims mesos. Les persones i entitats interessades poden sol·licitar l’exposició a l’correu cultura_ivaj@gva.es.

Des de la seva posada en marxa, les exposicions itinerants han recorregut unes 200 poblacions de la Comunitat Valenciana.

A més, l’IVAJ posa a disposició d’ajuntaments, instituts de secundària, centres socials i juvenils, la guia didàctica #Noemtoqueselwhatsapp, un recurs de la sèrie ‘M’importa’ que promou un desenvolupament pedagògic per avançar en la prevenció, detecció i denúncia de la violència contra dones.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint