Cultura

L’exposició fotogràfica #noemtoqueselwhatsapp de l’IVAJ arriba al setembre a sis localitats

L’exposició itinerant de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) #noemtoqueselwhatsapp es podrà visitar durant el mes de setembre a Sumacàrcer, Xilxes, Port de Sagunt, Genovés, Rocafort i Grau de Castelló.

La mostra consta de 20 panells, on s’estructuren les fotografies realitzades per joves i grups de joves de 14 a 30 anys que denuncien la violència i reivindiquen el respecte i la llibertat.

El calendari s’inicia del 4 al 9 de setembre a La Societat de Sumacàrcer, situada a la plaça de l’Era, i del 5 al 13 de setembre es presenta a la biblioteca municipal de Xilxes.

L’Associació Cultural Falla Els Vents de Port de Sagunt, al carrer Vent de Gregal, 17 la mostrarà l’11 al 17 de setembre, i l’auditori municipal de Genovés ho farà del 17 al 24 de setembre.

Finalment, del 18 al 27 de setembre es puodrá visitar a la casa de cultura de Rocafort i del 25 al 30 de setembre al Casal Jove del Grau de Castelló.

Des del seu llançament, l’exposició ha recorregut més de 125 municipis i centres educatius de la Comunitat. A més, l’IVAJ posa a disposició d’ajuntaments, instituts i associacions una guia didàctica.

#Noemtoqueselwhatsapp, de la col·lecció ‘M’importa’ d’educació en valors, és un recurs que promou un desenvolupament pedagògic que parteix de situacions de control i maltractament, en què la dona està vigilada o humiliada per avançar en la detecció i denúncia.

Al web de l’IVAJ http://www.ivaj.gva.es s’actualitza un calendari expositiu amb les localitzacions previstes per als pròxims mesos. Les persones i entitats interessades poden sol·licitar l’exposició al correu cultura_ivaj@gva.es.

L’IVAJ prepara una nova convocatòria dels premis #No em toquis el whatsapp 2018 amb les categories de fotografia, vídeo, arts escèniques, música i arts plàstiques per promoure una visió jove de la prevenció de la violència de gènere i reconèixer els projectes de diverses modalitats artístiques que tractin la promoció de la igualtat, la convivència i el respecte entre sexes.

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint