L’exposició ‘Ante el cambio, cambiemos’ mostra projectes d’investigació nacionals i internacionals per combatre el canvi climàtic
Davant la impossibilitat d’instal·lar aquesta mostra ni visitar-la ‘in situ’, s’ha optat per un recorregut virtual i, durant les pròximes setmanes, es publicarà la imatge i text que acompanya cada un dels 28 panells gràfics que conformen l’exposició i que destaquen la importància de l’actuació humana per frenar el canvi climàtic.
Aquesta exposició era una de les novetats en la programació per a 2020 de la Ciutat dels Arts i els Ciències, que estava prevista inaugurar durant la primavera als exteriors de la passejada Nord de l’complex.
‘Davant el canvi, canviem’ mostra petites pinzellades del que implica el canvi climàtic per al planeta Terra i crida a reflexionar a l’visitant sobre la forma d’actuar per intentar pal·liar les greus conseqüències que comporta el canvi climàtic.
A l’exposició es mostren els principals projectes, programes i actuacions proposats per l’ONU per combatre el canvi climàtic i poder arribar a aconseguir els objectius de desenvolupament sostenible que pretén l’Agenda 2030.
‘Davant el canvi, canviem’ també vol fer-se ressò d’algunes de les darreres investigacions que s’estan desenvolupant des de diferents instàncies, com la Universitat de València o l’Agència Espacial Europea.