Levante UD i la seva Fundació commemoren diumenge el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat
Diumenge, 1 de desembre, és un dia molt especial per al club granota, ja que el partit entre el Levante UD i el Burgos CF és el més proper al Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que es commemora el 3 de desembre. Així doncs, com acaba d’anunciar la Fundació a la seva pròpia web l’entitat llevantinista ha organitzat una sèrie d’accions per conscienciar sobre la discapacitat tant en els prolegòmens de la trobada com en el descans, i així també posar en valor la feina feta per la Fundació Levante UD des de la seva creació, ja fa 13 temporades.
A més, des de les 16.30 hores de diumenge l’afició granota tindrà l’oportunitat de conèixer la nova marca de la Fundació, que engloba un nou logotip, així com un canvi de lettering i una nova identitat visual que pretén fer un pas més així creixement de l’entitat.
Un premi per a la persona més compromesa
Per generar un atractiu addicional, l’entitat blaugrana ha creat un joc a través del qual repartirà el premi més important mai donat en la seva història. Un premi al qual només podrà tenir accés aquells aficionats que demostrin tangiblement el seu compromís social. Aquest joc estarà actiu des del dia 1 de desembre, a la prèvia del Levante UD – Burgos CF, fins el proper dilluns 9 de desembre.
Escort Kids amb Levante UD EDI Iniciació
La prèvia de la trobada també estarà marcada per un fort component social. I és que, com ja ha passat altres vegades, els jugadors del primer equip del Levante UD comptaran amb uns acompanyants de luxe per saltar a la gespa, els esportistes del Levante UD EDI Iniciació. Amb això, els membres de l’11 inicial granota, lluiran una samarreta molt especial, que al seu torn estarà ja disponible a la botiga per ser adquirida.
Una acció especial al descans
Un cop transcorreguts els primers 45 minuts, tindrà lloc la presentació de les seccions d’esport adaptat per rebre el suport i l’afecte dels aficionats presents a l’estadi. Sens dubte, un dels moments més emotius per als esportistes i tècnics de la Fundació Levante UD. Les seccions són: EDI iniciaciació, EDI femenina, Masclets (hoquei en cadira de rodes elèctrica), PC (paràlisi cerebral i dany adquirit) i Tennis de taula.
Tot això, sumat a petites accions de visibilització com la col·locació de la pilota oficial del partit a la peanya per un esportista de la Fundació, una iniciativa que es va posar en marxa la temporada passada i que es repeteix a cada matx. Aquesta vegada l’encarregat serà Miguel Sanchis, el jugador del Levante UD EDI més veterà. D’altra banda, en els instants previs al partit, hi haurà més iniciatives que posaran de manifest la tasca social de la Fundació, tenint presència en els diferents suports audiovisuals i físics del Ciutat de València i que encara no podem avançar-vos del tot.
Un dia per recordar i seguir posant en valor l’esforç que realitza el Levante UD i la seva Fundació per i per a les persones amb discapacitat des de fa més de deu anys i que els ha convertit en autèntics referents de la inclusió social a través de l’esport a nivell nacional i internacional.
Informació i Foto: Levante UD