L’estudiant alacantí preparat a la Universitat d’Alacant, Carlos Ramón Guevara, medalla de bronze en l’Olimpíada Internacional de Biologia (IBO) 2018
Carlos Ramón Guevara, alumne del col·legi Sagrat Cor Maristes d’Alacant que ha participat aquest mes de juliol en l’Olimpíada Internacional de Biologia (IBO) celebrada a Teheran (Iran) representant a Espanya, ha tornat a Espanya amb la medalla de bronze. L’estudiant de segon de Batxillerat ha estat preparat per a les proves a la Universitat d’Alacant i competia en la XXIX Olimpíada Internacional de Biologia (IBO 2018) amb 269 estudiants participants, procedents de 71 països.
Després classificar-se primer en la XV Olimpíada de Biologia, en la seva Fase Local celebrada al març passat en la UA, l’alumne es presentava a l’abril a la XIII Olimpíada Espanyola de Biologia, la Fase Nacional celebrada a Badajoz, fase en què va obtenir medalla de or i va ser seleccionat per representar a Espanya en el certamen de la XXIX Olimpíada Internacional de Biologia (IBO 2018).
Carlos Ramón Guevara ha estat també primer accèssit en la Fase local de l’Olimpíada de Química, celebrada a la UA. Al costat del batxiller alacantí, tres estudiants més, Joan Escrivà Font (Gandia), Félix Haba Rodó (Palafrugell) i Elisa Marañón Piñero (Sevilla), van representar a Espanya a la International Biology Olympiad (IBO).
Informació i Foto: http://www.web.ua.es