Més notícies

L’estació d’Alameda de Metrovalencia protagonitza els dibuixos del col·lectiu Urban Sketchers de València

El col·lectiu de dibuixants conegut com Urban Sketchers ha triat l’estació d’Alameda de Metrovalencia per protagonitzar els dibuixos i il·lustracions de l’activitat conovocada avui diumenge a aquestes mateixes instal·lacions.

Es tracta d’un col·lectiu d’artistes amb presència a tot el món que realitza dibuixos de les ciutats on viu, així com dels llocs als quals viatgen.

En el cas de València, tot i comptar amb reconeguts Sketchers des de fa temps, la creació del grup ha estat recent. En poc temps, ja concentra prop de 20 artistes, que es reuneixen un cop al mes a quedades convocades a través xarxes socials, per grups com Usk València o Jo dibui-XE.

Llocs tan emblemàtics com la Casa Museu Benlliure, el jardí de les Hespèrides, Sant Miquel dels Reis, el jardí Botànic i la Casa de les Roques-Museu Corpus que ja formen part de l’arxiu il·lustrat de València.

Els Urban Sketchers (USK) són una comunitat global de dibuixants, tant professionals com aficionats, que fomenta la pràctica del dibuix realitzat “in situ”, en observació directa de la vida urbana.

Milers de dibuixants urbans (Urban Sketchers) en ciutats dels cinc continents s’identifiquen amb els principis d’aquest col·lectiu, nascut a internet l’any 2007. Amb el lema “vam mostrar el món, dibuix a dibuix,” aquests dibuixants urbans comparteixen els seus treballs a través de blocs i xarxes socials.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint