Esports

L’especial debut de Carlo Adriano amb el primer equip del Villarreal CF

Un debut molt especial. Carlo Adriano s’ha convertit en el sisé vila-realenc a jugar en l’elit amb el Villarreal CF. El canterano groc ho ha aconseguit després de debutar en el primer equip aquest dimecres en el partit de Copa del Rey davant la SD Leioa (6-0).

Així, el migcampista del filial s’uneix a Héctor Font, César Arzo, Xisco Nadal, Pau Torres i Migue Leal com els únics jugadors vila-realencs que han defensat els colors de l’equip de la seua ciutat militant en la màxima categoria.

Cal destacar que Carlo Adriano té ADN 100% ‘groguet’. No en va, el talentós migcampista groc és fill del mític golejador Adriano García, referent del Villarreal CF que militava en Segona Divisió B a la fi dels anys 80.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint