Política

Les empreses de la Comunitat Valenciana lideren el 2017 la línia d’exportació de l’ICO amb prop de 3.000 operacions

Les empreses de la Comunitat Valenciana tornen a liderar un any més la línia d’Exportadors de l’Institut de Crèdit Oficial per nombre d’operacions (ICO) amb prop de 3.000 (2.852) realitzades durant l’exercici de 2017.

Aquesta dada representa el 21,6% del total nacional “el que posa de manifest- ha assenyalat la directora general de l’Ivace, Júlia Company, la vocació exportadora de la Comunitat”.

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) té signat un acord amb l’ICO a través del qual, dóna a conèixer les línies de Mediació i Fons de Capital Risc que l’Institut de Crèdit Oficial posa a disposició d’empreses i autònoms i que es canalitzen a través de les entitats financeres.

L’últim informe emès per l’Institut de Crèdit Oficial, indica que les empreses de la Comunitat van aconseguir durant l’exercici de 2017, préstecs per valor de 455 milions d’euros, el 10% del total de préstecs concedits a nivell nacional. Aquest import ha permès realitzar un total de 10.236 operacions.

Un altre de les dades positives que es desprèn d’aquest informe és que del total de les operacions realitzades a la Comunitat, el 65% corresponen a les línia d empreses i emprenedors.

Pel que fa al valor dels préstecs, el 61% són inferiors a 150.000 euros i el 9% supera el milió d’euros. I pel que fa a la grandària de les empreses que han aconseguit finançament, el 45% d’elles tenen menys de10 treballadors.

L’acord Ivace-ICO es fa extensible durant 2018.

 

 

Informació i Foto: http://www.gva.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint