Les declaracions de Sara Monforte (entrenadora del Villarreal Femeni) previes al partit de #LigaF davant Atletico de Madrid
L’entrenadora del Villarreal Femení, Sara Monforte, va comparèixer per als mitjans de comunicació a la prèvia a l’últim partit de la temporada davant l’Atlètic de Madrid (dissabte, 12.00 hores) a la Ciutat Esportiva Cívitas Alcalá de Henares.
Aquestes són les declaracions de la preparadora castellonenca:
Amb la moral alta
“Després de la victòria davant de l’Sporting Club de Huelva, l’equip té la moral molt alta i en té moltes ganes. Arribem en un molt bon moment, en què moltes jugadores estan en un molt bon estat de forma. Arribem amb la certesa que aconseguirem l’objectiu”.
Un rival difícil: At. Madrid
“Espero un partit complicat perquè l’Atlètic de Madrid s’està jugant una plaça a la Champions. A més, és un equip que, des de l’arribada d’Arturo, ha canviat moltíssim. És un equip que et sotmet molt i amb molta profunditat. Nosaltres també tenim les nostres armes i intentarem posar-los les coses difícils”.
Un missatge
“Depenem de nosaltres i això és molt important. La jornada passada vam poder capgirar la situació i anem molt convençudes que aconseguirem l’objectiu”.
Informació, Video i Foto: Villarreal CF