Les declaracions de Ruben Torrecilla (tecnic del CD Castellón) previes al partit davant la UE Cornellà
Avui al matí, a Castalia, s’ha realitzat la roda de premsa prèvia de Rubén Torrecilla abans de la jornada 5 davant la UE Cornellà.
Pel que fa a l’anàlisi prèvia del matx de diumenge i el camp on es disputarà el partit, el míster albinegre ha comentat: «Anem a un camp molt bo i al davant tindrem un rival amb una gran autoestima, ja que l’altre dia van guanyar el seu primer partit. Sabem de la complicació del rival i hem estudiat tota la setmana com contrarestar les seves virtuts i com fer-los mal.»
El CD Castelló encadena 7 punts de 9 possibles, però Torrecilla en vol més, però sempre des de la humilitat: «Seria importantíssim seguir guanyant i per guanyar cal tocar de peus a terra, ser humil, no treure pit, competir i ser un equip solidari, hem de fer un partit molt complet.»
El míster albinegre està molt content amb el rendiment del Capità del CD Castelló, Pablo Hernández, i li ha dedicat unes paraules en roda de premsa: «Hem aconseguit donar-li el lloc on se sent a gust, veig Pablo content i això per mi és fonamental.»
Castelló 23/09/2022 Estadi Castalia, CD Castelló, entrenament Fotos CD Castelló
Per acabar, l’extremeny també ha parlat sobre la igualada Primera RFEF: «Sobre la categoria, de moment, m’esperava el que estic veient, equips molt ben treballats. Això acaba de començar i és molt llarg, és molt important arribar en condicions als dos darrers mesos perquè és on es guanyen competicions.»
Informació i Foto: CD Castellón