Esports

Les declaracions de Ruben Baraja (tecnic del alencia CF) previes al partit de LaLiga davant el Reial Valladolid

L’entrenador del València CF, Rubén Baraja, ha comparegut en roda de premsa a la prèvia de la setena jornada de LALIGA EA SPORTS 24-25 de divendres, 13 de desembre a les 21:00 hores, davant el Reial Valladolid a l’Estadi Municipal José Zorrila.

Estat anímic de Baraja

“Després del partit contra el Rayo estava disgustat. Més que el resultat, tampoc vaig veure tanta diferència per no sumar. Va ser un pal dur. Però ens hem d’aixecar i millorar i en això hem treballat durant la setmana”.

Situació

“És una prova important a nivell personal perquè has de buscar dins teu la fortalesa mental per a les situacions, ja he tingut aquestes experiències com a jugador. Em permet afrontar les coses amb confiança que es poden canviar”.

Partit i treball de la setmana

“Intentar enviar un missatge clar i directe a la plantilla, amb energia. És un rival directe i hem de mirar de treure la nostra millor versió, és el que els transmeto per millorar la situació. Tenen l’actitud i l’ímpetu de voler canviar-la. És un partit molt important i si guanyem, ens ajudarà a millorar”.

Trobada clau davant del Real Valladolid CF

“És important contra un rival directe i ho hem d’afrontar així. Tindrà la tensió i la transcendència i quan passi, ja analitzarem les coses. Em centre a convèncer-los, empènyer-los i portar-los al resultat per fer les coses bé al partit”.

Reunions amb el Club i confiança

“Tenim contacte diari. No estem contents amb els resultats. Cal assumir que són resultats molt dolents. És una part real de la situació. Això és un joc i no ens està donant allò que pensem que ens pot donar. Això no vol dir que no pugui canviar. Igual que jo quan vaig decidir quedar-me i renovar, vaig apostar pel VCF i ells per mi. En aquests moments de dificultat, el Club està demostrant que tenen confiança en mi i que, malgrat els mals números que els assumeixo, pensen que sóc la persona que pot canviar la situació. És el que sento del Club. Estic enfocat en allò que depèn de mi i en allò que puc controlar. No tinc la sensació d’ultimàtum pel Club. No n’he parlat. Lògicament, hi ha preocupació, la realitat és que els números són dolents, són indefensables. Però la realitat és que quan confies en una persona per a un projecte i creus que el teu entrenador és la persona per portar el Club cap endavant ja que ara és quan has de demostrar aquesta confiança, no només amb paraules, sinó amb fets i, de moment, el Club té aquesta confiança en mi i això em dóna força”.

Entrenar al València CF

“Sóc entrenador del VCF i el que significa ser aquí, amb la pressió que tens. Aquesta pressió m?ha fet millor. És un privilegi estar a les banquetes i si no aconsegueixo els resultats doncs accepto determinades coses, sempre que no es falti el respecte a la persona. És una cosa que he d’acceptar i ho assumeixo. No hi ha ningú que s’estigui jugant tant com jo a València ara mateix a nivell de prestigi, perquè sóc valencianista, sento el Club i per responsabilitat, coherència. Crec als meus jugadors i penso que podem canviar la situació. Sóc positiu i optimista”.

Partits a domicili

“Estem posant el focus a la millora, però els resultats no són els millors. Tota aquesta experiència que estem acumulant, espero que ens porti a millorar en els propers partits i demà guanyar”.

Sistemes de joc i tornada de Foulquier

“Ens dóna solucions i fer servir diversos sistemes és positiu, ens dóna alternança. Foulquier és un més i hi pot participar”.

Plantilla

“Els veig amb la convicció de revertir la situació. Tenen voluntat i esperit. Cal normalitzar que puguis perdre jugadors importants durant la temporada. El meu estil és no buscar excuses, no lamentar-me i donar importància a no venir aquí a plorar, sinó a les possibilitats que es poden donar ara. Per exemple, Stole treballa en silenci i demà tindrà l’oportunitat. Cada partit és una ocasió de millorar i canviar la situació”.

Real Valladolid CF

“Sempre és bonic tornar a casa. És veritat que hi ha certa incertesa amb el Valladolid perquè no sabem si ha signat un entrenador, si està gairebé, si s’asseurà… no en tenim gaire referència. Veiem que estan amb nosaltres en aquesta posició de darrers llocs de la taula i guanyar-hi seria un impuls. Cal no oblidar també que tenim dos partits menys per jugar. Tenir dos partits menys condiciona a la classificació”.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint