Esports

Les declaracions de Quique Setién (tecnic del Villarreal CF) previes al partit d’anada dels 8º de final de la UEFA Europa Conference League davant el RSC Anderlecht

L’entrenador del Vila-real, Quique Setién, ha comparegut aquest dimecres davant els mitjans de comunicació a l’Anderlecht Stadium per analitzar el partit davant el conjunt belga, que es jugarà aquest dijous a les 18.45 hores, corresponent a l’anada dels vuitens de final de la UEFA Europa Conference League.

Bones sensacions abans de l’envit continental

“Les sensacions són les que ens van quedar davant de l’Almeria. Van ser molt bones. Sempre cal millorar, però hem fet un pas important amb una victòria fora de casa”

La Conference il·lusiona el Submarí

“Estem molt il·lusionats davant aquest partit, ja que la Conference és una via més cap a Europa la temporada que ve, a més volem gaudir de la competició europea, que és bonica ia tots ens agrada arribar-hi i competir.

Anderlecht, un rival amb bon tracte de pilota

“És un equip amb mecanismes semblants als nostres. Juga bé, intenta tenir la pilota i sortir des del darrere. Té bons jugadors. No podem deixar-lo jugar perquè és un gran equip. No estan en el seu millor moment a la lliga, però és un equip fort”.

Obligats a mostrar la millor versió

“Seran agressius i intentaran jugar al nostre camp. No ho podem permetre. Juguem fora de casa i ells estaran abrigats pel seu públic, però per a nosaltres és un partit important i hem de donar la nostra millor versió. És un bon equip, però hauríem de demostrar que podem ser millors i treure’n un bon resultat”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint