Les declaracions de Pacheta (tecnic del Villarreal CF) previes al partit de fase de grups de la UEFA Europa League davant el Panathinaikos
L’entrenador del Vila-real, José Rojo ‘Pacheta’, ha comparegut aquest dimecres davant els mitjans de comunicació per analitzar la prèvia de la trobada continental davant el Panathinaikos, que significa el retorn del club a la UEFA Europa League després de ser campió el 2021.
En la primera intervenció davant els mitjans, el tècnic burgalès ha destacat per sobre de tot la motivació amb què l’equip afronta aquesta competició: “L’equip està amb moltes ganes. Tots els jugadors estan implicats i molt motivats per tornar a jugar l’Europa League”.
“Jo estic emocionat. És un privilegi participar en competició europea i fer-ho, a més, amb un equip que des del 2010 és el que més partits ha guanyat a l’Europa League”, ha prosseguit Pacheta.
Pel que fa al duel, l’entrenador del Vila-real ha augurat un matx dur en un imponent escenari: “Ens espera un gran ambient en aquest estadi. Després espero que siguem els amos del partit i que puguem fer-ho a través de la pilota. No serà gens fàcil. El Panathinaikos té un gran equip. Ve d’eliminar a la prèvia de la Champions dos rivals de molt nivell i va caure eliminat malgrat fer dos partits molt bons. Serà un rival molt complicat i que cal tenir en compte en aquest torneig”.
A més, Pacheta ha subratllat que l’equip hel·lè és un rival amb moltes virtuts: “Espero un Panathinaikos amb poder, amb confiança, amb jugadors que trenquen línies amb conduccions, amb automatismes, de qualitat i velocitat i amb un entrenador que porta tres temporades amb ells. Ens ho posaran molt complicat i serà un rival dur per poder guanyar-los”.
Per poder obtenir un bon resultat, el tècnic groguet assegura que és fonamental estar encertats amb el cuir: “Serà clau no perdre pilotes a zones compromeses, especialment perquè és un rival que si t’agafa a la contra, et mata. Sens dubte, hem de tenir molta cura amb les pèrdues. Hem d’estar més atents, és un dels detalls que hem d’anar millorant, i ho estem tractant, encara que tinguem poc temps per posar-ho en pràctica al camp. Tot i que ho farem a través de vídeos, que ningú pateixi que els jugadors assimilaran els conceptes”.
Finalment, Pacheta ha fet un balanç del Grup F, en què competirà el Vila-real amb el propòsit d’assolir la ronda següent: “En aquest grup pot passar qualsevol. Som quatre equips amb característiques diferents, però en aquesta fase de grups, si tens dos dies dolents, no passes. Nosaltres per història, perquè l’hem guanyada fa dues edicions, podem ser un dels favorits, però no m’agrada això de posar-hi favorits. Però si és per història, sí, som un dels favorits”
Informació i Foto: Villarreal CF