Esports

Les declaracions de Miguel Alvarez (tecnic del Villarreal B) previes al partit davant l’Alcorcón

L’entrenador del Villarreal B, Miguel Álvarez, ha comparegut aquest divendres davant els mitjans de comunicació per analitzar la prèvia del partit contra l’AD Alcorcón (diumenge, 19.30 hores), que es jugarà al Mini Estadi.
Roda de premsa completa de Miguel Álvarez

“Afrontem el duel amb molta il·lusió. Volem guanyar a casa. Al nostre camp és vital aconseguir punts. Espero un partit igualat. És un equip que va baixar l’any passat, igual que nosaltres. Tots dos estem en procés d’adaptació a la categoria”, comença el de Jaén després de parlar de la catàstrofe ocasionada per la DANA al Sud de València.

“Estem consternats. És una situació que no havíem viscut mai així a Espanya. El futbol va passar a un segon pla. És el moment d’ajudar la gent. Celebro que no juguéssim la setmana passada i crec que no hi hauria d’haver hagut futbol a tot Espanya, explica pel que fa a la tragèdia esdevinguda a la nostra comunitat autònoma.

Pel que fa al futbol, ​​Miguel Álvarez subratlla la necessitat de guanyar a casa per complir els objectius: “Els punts a casa són molt importants. Hem de fer-nos forts a casa i guanyar aquí tal com hem fet cada any al Mini Estadi. Contra l’Alcorcón no serà fàcil. És un equip amb una bona proposta i, com sempre passa a la categoria, la victòria serà qüestió de detalls”.

Aquests mateixos detalls són on està centrant el focus de millora el filial groguet, tal com reconeix Miguel Álvarez, que afegeix la importància de ser eficaços a les àrees: “El futbol no entén de justícia. Només de gols i àrees. Estem tenint algunes dificultats en aquesta faceta. Podem trobar-hi excuses, però no volem. Estem treballant bé i volem millorar aquests petits aspectes. Ens falta una mica això. Ens fan gol amb poc i ens falta molt d’encert en àrees. Fem moltes coses bé, però cal fer més coses bé”.

Per acabar, l’entrenador del Mini Submarí s’ha mostrat satisfet en recuperar jugadors importants per a la causa del filial groguet: “Requena ja està disponible i ha pogut entrenar diverses setmanes amb nosaltres. És probable que Pau Cabanes -en dinàmica del primer equip- també torni a estar amb nosaltres. Això ens fa més competitius a l’hora de plantejar l’onze i també ens dóna més variants a la segona meitat. Venim d’una setmana de molta feina amb els nois, que estan intentant fer aquest pas endavant que necessitem per adaptar-se a la categoria”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint