Les declaracions de Marcelino Garcia Toral (tecnic del Villarreal CF) posteriors al triomf davant el Celta de Vigo a l’estadi de la ceramica
L’entrenador del Villarreal CF Marcelino García Toral ha comparegut davant els mitjans de comunicació després de la victòria a l’últim sospir contra el Celta de Vigo (4-3).
Les declaracions més destacades del tècnic groguet:
Resum del partit
“Ha estat un partit superatractiu per a l’aficionat. Els entrenadors estarem satisfets de dues fases del joc, el contraatac i atac en fase ofensiva, i estarem menys contents, si més no en el meu cas, de la fase defensiva. Em quedo amb el resultat, però també que vam fer un partit molt complet. No vam merèixer anar al descans amb el resultat advers i al segon temps vam estar bé. El partit va ser una mica boig, no només el final. El que sí que crec és que aquell 3-3 per al Celta va suposar una pujada per a ells i per a nosaltres una decepció, i crec que en aquell tram final ens van superar i van tenir tres ocasions per ficar-nos el quart gol. En general, n’estic orgullós i satisfet dels futbolistes”.
La faceta defensiva, punt a millorar
“No som capaços de corregir el nostre punt feble de la temporada passada, i hem de ser conscients que hem de corregir aquesta faceta. Però estem al principi de competició, amb alguns jugadors nous com Logan Costa que només porta un entrenament, amb dos laterals lesionats, cosa que ens va obligar a jugar amb Kiko Femenía i Sergi Cardona 90 minuts més, que ara són 100 o 110 en alguns dels casos, i els esforços es noten. Hem de posar-ho tot en una balança, i estic molt orgullós de l’equip, i, a més, amb molt bones sensacions a nivell general”.
Rendiment dels nous fitxatges a la segona part
“Els jugadors que s’hi han incorporat ens han donat molt i estem molt contents. Barry, Pepé, Pape Gueye, Ayoze i Logan Costa porten poc amb nosaltres, i necessitem una mica de temps per introduir els jugadors a la nostra idea, però la veritat és que ens ofereixen extraordinàries sensacions. Thierno Barry ha debutat aquí, i la primera pilota que toca és un golàs. Això és una benedicció. Crec que ens van oferir tots molt bon nivell. Podem formar un bon equip, hem de millorar la faceta defensiva, però n’estic molt orgullós”.
Gran ambient a La Ceràmica
“He estat força temps aquí i no recordo gaires partits com aquest. Estem molt agraïts. L’equip els va brindar un bonic espectacle i una grandíssima actitud, i crec que això és contagiós. Es van adonar que necessitàvem el seu suport i això contribueix a fer que els resultats siguin més positius. Donar-los les gràcies i dir-los que tant de bo puguem viure moltes nits com aquesta”.
Informació i Foto: Villarreal CF