Les declaracions de Marcelino Garcia Toral (tecnic del Villarreal CF) posteriors al partit de copa del rei en Salamanca davant Unionistas Salamanca
L’entrenador del Vila-real CF, Marcelino García Toral, ha comparegut davant els mitjans de comunicació a la roda de premsa posterior al partit davant Unionistas, on el Submarí s’ha acomiadat de la Copa del Rei després de perdre a la tanda de penals.
Aquestes han estat les declaracions més destacades del tècnic de Gijón:
El partit
“Ha estat estrany. És la primera vegada que em passa una cosa així. Qualsevol que analitzi i que faci una reflexió veu que quan passa una pròrroga el més afavorit és l’equip de Primera Divisió. Per això, quin benefici sacàvem de jugar avui? Ens havíem de quedar un dia més i no teníem gairebé canvis per fer avui. Qui va dir això que no volíem jugar volia difamar. Ara es fa cas a qualsevol cosa sense reparar que la notícia sigui contrastada. Doncs vinga, ho poso a les xarxes i ja està. Nosaltres volíem tot al contrari.
Avui hi havia moltes possibilitats que s?arribés als penals perquè s?ha jugat molt poc. Ara hem de felicitar Unionistes per la classificació i centrar-nos en LALIGA, que tenim molta feina per davant”.
Com està l’equip i què ha de millorar
“Estem tristos i decebuts, però hem de pensar ja en els propers objectius i saber que l’absència de la Copa ens permetrà entrenar més per assentar unes bases més sòlides. Hem de ser més competitius, contundents i guanyadors. Hem de millorar en moltes facetes i hi estem. Treballem per ser millors cada dia”.
Sobre Unionistes
“Cal donar l’enhorabona a l’afició local perquè ha tingut un comportament molt correcte. Aquest format nou de Copa s’ha fet perquè es puguin donar aquests moments de felicitat per a equips de categoria inferior”.
Informació i Foto: Villarreal CF