Esports

Les declaracions de Marcelino Garcia Toral (tecnic de Villarreal CF) posteriors a la derrota davant el Valencia CF a Mestalla

L’entrenador del Villarreal CF, Marcelino García Toral, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar la derrota al derbi autonòmic davant el València CF (3-1). “El València ens ha superat. Ha estat millor que nosaltres, especialment a la primera mitja hora. Ha tingut més encert i més criteri. Sabíem la intensitat amb què comencen els partits, però malgrat això no hem pogut contrarestar-los. La victòria és justa i toca felicitar-los”.

El tècnic asturià s’ha mostrat crític amb l’actuació defensiva davant del conjunt txe: “Hem de millorar molt. Hem encaixat 38 gols en 19 partits. És un problema molt greu. En els darrers cinc partits, hem encaixat 14 gols. Els rivals no necessiten gaire per fer-nos gol. Hem de treballar molt per millorar aquesta faceta, que és tan important en el joc”.

De la mateixa manera, Marcelino ha subratllat que és el moment d’actuar i de revertir aquesta dinàmica: “Hem de competir. Estem reiterant aquest missatge, però ja hem d’actuar i deixar d’encaixar. Cal treballar més. Ja ho estem fent, però no ho estem aconseguint i toca treballar més si és possible. No hi ha cap altre camí que continuar treballant”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint