Les activitats per al partit Villarreal vs Real Betis
El Villarreal CF i l’Agrupació de Penyes han organitzat algunes activitats prèvies al partit entre el Submarí i el Real Betis d’aquest diumenge a les 19.30 hores a l’Estadi de la Ceràmica. A més, LALIGA també ha organitzat algunes accions contra el racisme als partits d’aquesta primera jornada del campionat regular.
Aquestes són les activitats a la prèvia del Vila-real-Real Betis:
El club, com de costum, organitza una fan zone a la Plaça de l’Estadi amb camps de 3×3 perquè els més petits es puguin divertir. Així mateix, l’APV organitza la seva pròpia prèvia a la seva nova seu, ubicada al carrer Millars, 3, davant de la porta 15 de l’estadi.
D’altra banda, LALIGA ha organitzat algunes accions contra el racisme i els aficionats de Tribuna Preferent podran lluir durant el partit un braçalet contra el racisme i tots els aficionats trobaran cartells informatius als accessos.
Informació i Foto: Villarreal CF