Esports

L’equip femení de triatló de la Universitat d’Alacant s’imposa en el Campionat d’Espanya Sprint Elit sub-23

La competició de triatló arrencava aquest cap de setmana a Pontevedra amb la celebració del Campionat d’Espanya Sprint Elit en què van participar tres equips de la Universitat d’Alacant, el femení i també l’equip masculí i el júnior masculí.

Una jornada que va servir per començar a greixar la maquinària competitiva dels atletes de cara a les diferents proves que hauran d’afrontar en els propers mesos. La sort per als diferents equips de la UA va ser dispar.

L’equip format per Laura Durán Morote, Yaiza Saiz Serrano i Sara Alemany Seguer va tornar de Pontevedra amb una actuació destacada en la que van aconseguir conquerir la victòria en la categoria sub-23 i la segona posició en l’absoluta. Laura va quedar en 2a posició en sub-23 i 8a en absoluta, Yaiza 4a i 12 i Sara 7a i 16a, qui més es va fer amb el Mallot Loteries, que reconeix el millor parcial ciclista de la prova.

En categoria masculina, Luis Miguel Velásqez, va arribar a 16a posició a la meta, Héctor Arévalo el 33 i Alejandro Torres a la posició 53 i en la 25 en categoria sub-23. Per la seva banda, en l’equip masculí júnior, Kerman Alonso va arribar el 26, Pablo Navarro el 38 i Sergio Domínguez en la posició 73.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint