L’equip de Govern de la Diputació de Castelló desenvoluparà demà un intensa agenda a la Plana Baixa per a conéixer les seues necessitats i reivindicacions
Els integrants de l’equip de govern de la Diputació Castelló desenvoluparan demà divendres una intensa agenda de treball a la Plana Baixa per a reactivar el seu programa ‘La Diputació al teu costat’ d’acostament a les huit comarques naturals del territori. Es reprén així un projecte que va tirar a caminar el mes de febrer passat al Baix Maestrat i que amb una periodicitat mensual anirà recorrent tota la província.
Segons explica el president José Martí l’objectiu és «conéixer de prop les necessitats existents en els municipis, defensar els interessos dels ajuntaments i de les persones que resideixen en aquests pobles, escoltant in situ les reivindicacions que formulen alcaldes, regidors, col·lectius socials, culturals i econòmics radicats en la zona». Serà la segona dels huit eixides programades per a 2022 de ‘La Diputació al teu costat’.
«Volem obtindre un coneixement exhaustiu de la realitat que es viu a la Plana Baixa mantenint contactes amb representants municipals i col·lectius econòmics i socials, i visitant empreses, cooperatives, infraestructures i serveis municipals relacionats amb el Benestar Social», assenyala Martí.
Els integrants de l’equip de govern començaran a desenvolupar les seues agendes a primera hora de la jornada i a partir de les 13.15 hores celebraran una reunió de coordinació a Aín, el municipi amfitrió. En ella es farà un repàs a les inversions i projectes que la Diputació està desenvolupant i té previst desenvolupar a la comarca, i una posada en comú de les necessitats detectades i les reivindicacions recollides durant el matí en les diferents visites realitzades.
AGENDA ‘LA DIPUTACIÓ AL TEU COSTAT’
LA PLANA BAIXA
22-04-2022
9.00 HORAS |
XIMO HUGUET Y PAU FERRANDO EN VILA-REAL Insectario en almacén de Cooperativa Cocalni |
9.00 HORAS |
SANTI PÉREZ Y LUÏSA MONFERRER EN BORRIANA Ayuntamiento , Museo Fallero y Refugio antiaéreo |
9.30 HORAS |
JOSÉ MARTÍ, IGNASI GARCIA VIRGINIA MARTÍ Desaladora de Moncofa |
9.30 HORAS |
MARÍA JIMÉNEZ Y ABEL IBAÑEZ EN ESTANYS ALMENARA |
9.30 HORAS |
TANIA BAÑOS Y RUTH SANZ FUNDACIÓ NOVESSENDES EN BEXTÍ |
9.30 HORAS |
PATRICIA PUERTA EN VILA-REAL Fundación Manantial y Fundación Tots Units |
9.30 HORAS |
XARO MIRALLES Y SANTIAGO AGUSTÍ EN SPAP DE TALES |
10.00 HORAS |
XIMO HUGUET Y PAU FERRANDO EN LES ALQUERIES Cooperativa Cocalni |
10.45 HORAS |
JOSÉ MARTÍ EN DEPURADORA DE ALCUDIA DE VEO |
11.00 HORAS |
TANIA BAÑOS Y RUTH SANZ EN PALAU DE VIVEL LA VALL DÙIXÓ Presentación del certamen provincial de bandas |
11.00 HORAS |
XIMO HUGUET Y PAU FERRANDO EN ONDA Cooperativa Nuestra Señora de la Esperanza |
11.00 HORAS |
IGNASI GARCIA Y VIRGINIA MARTÍ EN ALFONDEGUILLA Alojamiento Mar de Fulles |
11.30 HORAS |
JOSÉ MARTÍ EN TIENDA MULTISERVICIO Y CELLER EN AÍN |
11.30 HORAS |
XARO MIRALLES Y SANTIAGO AGUSTÍ EN ARTANA Sede de jubilados y SPAP |
11.30 HORAS |
SANTI PÉREZ Y LLUÏSA MONFERRER EN HUHTAMAKI EN NULES |
11.30 HORAS |
MARÍA JIMÉNEZ Y ABEL IBÁÑEZ EN ESLIDA Ayuntamiento y gimnasio |
13.15 HORAS |
REUNIÓN DE COORDINACIÓN EQUIPO DE GOBIERNO EN AÍN Sala Multiusos |
Informació i Foto: Diputació de Castelló