Esports

Lena Perez jugarà al Villarreal CF la temporada 2024/2025

El Vila-real CF ha aconseguit un acord amb Lena Pérez, jugadora que defensarà els colors del Submarí Groc la temporada 2024/2025 a Primera RFEF, la categoria de plata del futbol femení espanyol. La futbolista valenciana arriba lliure procedent de l’Alhama CF El Pozo.

Quatre temporades a segona divisió

Lena Pérez Sánchez (27/12/1995, Chiva, València) és una futbolista que ocupa la posició de central. Va militar set temporades al Llevant B, club en què va adquirir experiència a Segona Divisió les temporades 2019-20 i 2020-21. Fins i tot, uns quants anys enrere, va arribar a disputar tres partits amb el primer equip del conjunt granota a Primera Divisió, un d’ells com a titular.

Després del seu periple a la UD Levante, va fitxar per l’Alhama CF El Pozo, on ha estat durant tres temporades, dues a Segona Divisió. A la primera, a la temporada 2021-22, va disputar un total de 34 partits, va registrar un total de sis gols -tres en quatre partits de Copa de la Reina- i va ser una jugadora clau en l’ascens a la Lliga F del conjunt murcià.

L’any a la màxima categoria del futbol femení espanyol, va disputar 27 partits de lliga i sis de Copa de la Reina, en una edició en què l’Alhama va arribar fins a les semifinals. A l’última temporada, de nou en segona divisió, ha tornat a tenir un gran protagonisme sobre la gespa, disputant els 26 partits de lliga regular i dos més del playoff d’ascens.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint